Hvad skal der ske til rollespillet?
Den færdige plan er ikke udformet og vil komme til at blive nørklet med helt op til, at spillet afholdes. Dette gør vi for at sikre, at den er designet efter, hvor mange spillere og frivillige, som deltager. Vi sigter dog efter, at have en klar tidsplan for spillet i start juli, som vi kan sende ud per mail. Vi kan dog allerede nu sige lidt om de overordnede linjer for dagene.
Torsdag. d. 31. juli | Fredag. d. 1. august | Lørdag d. 2. august | Søndag d. 3. august |
Møde 13.00 | Morgenmad | Morgenmad | Morgenmad |
Introduktion | Undervisning | Undervisning | Oprydning, rengøring |
Undervisning | Frokost | Frokost | Frokost |
Første dyst | Anden dyst | Tredje dyst | Farvel og tak |
Eventyr i den magiske kro | Eventyr i den magiske kro | Eventyr i den magiske kro – prisoverrækkelse – afslutning | |
Aftensmad | Aftensmad | Aftensmad | |
Aftenhygge ude af rolle m. bål og brætspil | Aftenhygge ude af rolle m. bål og brætspil | Aftenhygge ude af rolle m. bål og brætspil |
Programmets detaljegrad
I det færdige program, kommer der ikke til at være en udførlig forklaring på præcis, hvad der kommer til at ske i hvert modul. Dette gør vi, fordi vi tror, at det for de fleste får en sjovere oplevelse ved at blive lidt overrasket over, hvad der skal ske. Vi er dog klar over, at det ikke er alle børn, der har det på samme måde, specielt børn på autisme spektret. Har barnet derfor et behov for et lidt mere deltajeret skema og kan holde det hemmeligt for de andre, må I hjertens gerne skrive til os. Så får i et skema, der fortæller lidt mere om blokkenes indhold.